teisipäev, august 29, 2006

kuidas SbM @ TMM oli

(klikka pealkirjal ka)

et kõik ausalt ära rääkida, nagu oli, peab alustama ehk sellest, kuidas maali hommikul minu juures hommikust söömas käis, loo noote võttis ja seelikuid selga proovis. kuna talle minu pakutud seelik selga ei läinud, siis pidi ta selga panema astridile reserveeritud rohelise seeliku. endale panin selga punase seeliku ja kotti siis sinise ja heleda seeliku astridi ja kristi jaoks. kotti panin veel noodipuldi, juhtmed, mikrid, laulusõnad jms kraami. et ikka raske oleks. avastades, kui raske see kott tegelikult on ja kuidas ma ei taha sellega mööda linna marsruudil kodu-muusikapood-proovikas ringi joosta, helistasin margusele ja teatasin talle, et ta eluun istus on mind just nüüd mööda linna ringi vedada. selgus, et oligi. maali võtsime kah peale.
siis sõitsime muusikapoodi. sest mul oli vaja üleminekuid. ja uut juhet, sest vana karjus. ja veel ühte juhet. ja ma tahtsin kõigi asjade peale arvet. aga internetti polnud ja ja arvet ei saanud väljastada ja mina keeldusin kaardiga maksmast, sest mai tahtnud oma viimast rahanatukest selle alla kinni panna. ja ma tahtsin ikkagi asju kohe kätte saada, sest mul oli ju kontsert tulemas. ja saingi. enesekindlus on lööv. (esmaspäeval saabus arve meiliga.) arve oli muidu 555 krooni.
siis viis margus minu ja maali proovi, mis läks nagu läks, aga lõppkokkuvõttes hästi läks. ja on tallinnas ikka proovika tunnihinnad!! pärast proovi moodustasime 2 tiimi: astrid, aladar ja kristi vurasid kaugusesse autos, meie indreku ja maaliga vurasime jala kristiine keskusesse, et võtta üks väike eine ja seejärel soundchecki suunduda. söödud-joodud, kobisime bussipeatusesse ja mina keeldusin kahtlase buss 16-ga sõitmast, sest ma ei teadnud, kas see peatub, kus vaja, aga maali oli juba sisse hüpanud ja buss pani uksed kinni ja meie indrekuga läksime trolli peale, mis tuli kohe bussi taga. vabaduse väljakul maalit polnud. me mõtlesime, et näe! buss ei peatunudki seal. pärast tuli välja, et maali unustas maha tulla.
siis oli heliproov, mis oli okei ja meie kontserdile meelitati rahvast tänavalt VÄNTORELIGA. üliseff nagu. üldiselt oli suvalist rahvast vist rohkem kui tuttavaid, sest kõik olid kas kusagil mujal või lihtsalt UNUSTASID ÄRA, et nad kunagi suurepärase infoga meie esinemise kohta meili said. kontserti iseloomustab generaalpauside rohkus perkussionistide sektoris ja üleüldine kaos ja paanika. a muidu polnud viga. nagu... tsill oli. ausalt. ja me saime KOLLASEID lilli. mina näiteks koguni kolme sorti.
pärast tulid maali ja indrek minu juurde sööma, siis läksime maali juurde jooma ja lõpuks tuli indrek minu juurde magama. sest ta plaanis järgmisel päeval uut võimu osta.

Kommentaare ei ole: