teisipäev, august 15, 2006

kuidas me astridiga üksteisele kasulikud oleme

täna juhtus selline lugu, et helistas mulle astrid, kellel oli igav ja mis kõik veel ja kes tahtis kell 18.15 krooksus kokku saada. ma ütlesin, et okei. paari minuti pärast tuli mulle aga hiilgav plaan pähe. kuivõrd soilwork, kes pidi septembris tallinnas kontserdi andma, oma baltimaade tuuri ära ütles ja meie pakutud asendusbändi mnemic'ut kuulama ei taha minna, oli vaja piletid tagasi müüa. tartus on seda võimalik teha lõunakeskuses. ja lõunakeskuses ainult. ühesõnaga panin astridile ette lõunakeskusesse minna, mille peale tema teatas, et okei, ta siis võtab mulle kiivri kaasa. nii me siis käisimegi lõunakeskuses ja vaatamata sellele, et astrid ei ole harjunud kahekesi sõitma, ei juhtunud midagi hullemat kui parv lollakaid jalgrattureid jalus, lollid rekkad, kes sõidavad ridade vahel ja ringi peal väljasuremine.
pärast läksime krooksu ka ja tegime ühed joogid. kohvi ja kokakoola siis. ja kuna astridi läpakas millegipärast enam wifit ei söönud, siis ma nii möödaminnes parandasin asja ära ja nüüd töötab jälle. ega meil küll eriti üritusse usku ei olnud, kuna astridi itimehest kursavend oli juba asja uurinud, aga maailmas juhtub imesid. ja ma ei tea siiamaani PÄRIS täpselt, kuidas ma seda tegin.
sellised lood siis.

1 kommentaar:

astrid ütles ...

ma parem ei ytle midagi