esmaspäev, august 28, 2006

26.08..tallinnas





Et kõik lugu ilusti ära rääkida, pean alustama plaanidest. Plaanid olid sellised,indrek helistab mulle kell 10.00..tuleb 10.30ks minu juurde, sealt aladari juurde..kellel peaks trummid juba autos olema ja siis otsa tlna...
aga läks hoopis nii: ints helistas mulle kell kymme, jõudis minu juurde kell 10.45..sealt läksime aladari juurde, kellel ei olnud trummid mitte auto peal...nii..said trummid auto peale, siis pidime minema tanklasse..bensuraha kellelgi ei old..mingi suurte kokkulaenamistega sai ka see probleem lahendatud..siis tuli välja et aladaril on autole õli kah vaja..läksime x-kohta õli ostma, sest seal pidi see odav olema.ok siis kui õli oli olemas..hakkas aladri autos mingi punane tuli vilkuma..panime oma saksakeele oskused kokku ja tuli välja et esituli on läbi.
Aladar muidugi ei oskand esituld vahetada..a noh sai ka see probleem ära lahendatud..kui aladar oli mõne kõne teinud ja ka mina oma pilgu peale viskasin.
Noh ja siis võiks ju nagu liikuma hakata..ah jaa..yhes tanklas pidid indrek ja aladar aladari autot käima lykata, kuna autol on vana aku ja ei kannata välja, kui ilma syyteta makki kuulata(ylejäänud aja ma yritasin sellel silma peal hoida, et makk ei mängiks kui syydet sees pole, et vältida seda, et mina peaks hakkama autot lykkama)
noh ja muidugi tuli välja ka see, et aladari autol polnud kindlustust.Suure kihutamisega jõudsime me siiski vaid kymne minutilise hilinemisega tallinnasse proovi.
Proov oli OK.
Esinemine ei old OK.
Aga see mis moodi rahvast sinna Teatri-muusika muusemumi meelitati..Kordumatu mälestus..

Koht oli väga chill,kus me esinesime ja aladar sai muuseumist esinemiseks antiikse klaveri tooli(lisan pildi ka!) . Publik oli ka väga Chill..keskmine vanus 40-60a.
...
Mängisime nagu alati, kui ei ole proove teinud..pikaldaste pausidega..trummari poolt ja lõppsõna jäi see kord mulle..tyhja bassi noodina kõlama, mis ei pidanud tegelikult yldse seal kõlama.

Aga muidu oli ok..bändiliikmed olid kained ja meile kingiti isegi et lilli..

Tagasi sõitsime me aladariga kahekesi..ja ega muud meeldejäävat sellest sõidust poldki, kui aint see koht, kus aladar usaldas autorooli minu kätte, et noh äkki saab silma looja lasta..
Silma looja laskmisest ei tulnud tal kyll miskit välja..suutsin temas tekitada tõsise surmahirmu ja ta hoidis igaks juhuks oma kätt roolil...ja noh kuna ma ikka alati olen teiste huvidele kah mõelnud, siis ma andsin lõpuks juhtimise talle yle tagasi.
ja me jõudsime ilusti kenasti ja tervelt tartusse tagasi.
Vot minu nägemus meie esinemisest..

Kommentaare ei ole: