neljapäev, august 03, 2006

kuidas me maaliga poole ööni proovi vihtusime teha

pool päeva ma jälle remonteerisin ja siis tuli veel issi, kes vähemalt osaliselt mu tuppa elektri paigaldas. aga mingi kella 9-10 vahel õhtul läksin jälle maali juurde, et lugudele seadeid teha. ja veini juua. veini ma unustasin maha. ei viitsinud järgi enam minna ka, kuigi olin rattaga. hakkasin hoopis viiulit häälestama. ja häälestasin e-keele katki. piuks. uued keeled olid kodus. võtsin ratta ja tõin ära. veini tõin ka. nüüd on mul kaks komplekti ilma e-keeleta keeli. suurepärane. peaks teisi keeli ka lõhkuma hakkama. vein oli suht sitt, muuseas. kunagi kingiti mulle teine.
aga siis, kui ma keele vahetatud sain, tegime maaliga lugusid. kõigepealt tegime valmis IIRI MARDILOO, mille käigus oli vaja noodist lugeda ja emmele helistada. ja siis tegime eestikeelsed sõnad loole 'early morning', milleks kasutasime kolme erinevat meetodit ja mille nimi on nüüd EKSPERIMENTAAL-SOTSIAALKRIITILINE ELEEGIA. me ei ole normaalsed, ausõna.
maali karjus koguaeg 'MA EI OSKA!' ja mina karjusin 'THIS IS RUBBISH!' ja väga lõbus oli. lõpuks jooksis muidugi juhe kokku, sest öö oli.

Kommentaare ei ole: