teisipäev, august 29, 2006

kuidas me indrekuga mtü-le nime mõtlesime

kuivõrd meil tuli maali ja indrekuga kaval plaan teha mtü, mis haldaks ka projekt kalevipoja tegemisi ja suudaks väljastada arveid, mõtlesime indrekuga asjast tõsisemalt ja igasuguse asjaliku info uurimisele lisaks mõtlesime ka tunnikese jooksul ja kõhulihastele naermisega ohtralt tööd andes mtü nime peale.
pakutud nimevariante seega:
MTÜ kuldlilleke
MTÜ folgi ja rocki instituut
MTÜ eksperimentaalfolgi laboratoorium
MTÜ eksperimentaalfolgi instituut
MTÜ eksperimentaalfolgi assamblee
MTÜ eksperimentaalfolgi keskkomitee
MTÜ folk ja muusika
MTÜ folgi ja rocki vabariik
MTÜ astridi pool
MTÜ kopp ja juhe
MTÜ ansamber
MTÜ üleriigiline folgi ja rocki laboratoorium
MTÜ närtsivad päevalilled
MTÜ erkroheline juhe (ingl bright green cable)
MTÜ mikrivilin
MTÜ mis seal mäe peal
MTÜ nuga terava
MTÜ suisa suud
MTÜ kaasiku lapsed
MTÜ kamprivann
MTÜ jorisejad (minu ema pakutud)
MTÜ eksikombel
MTÜ aateline
MTÜ aated ja vaated
MTÜ eksperimentaalfolgi keskus

nii. KUULUTAN VÄLJA NIME VALIMISED.
(kuigi me indrekuga otsustasime viimase kasuks.)

7 kommentaari:

petskratt ütles ...

aga MTÜ Ütte Tulundus Mühing? aikurat, selle peaks ise regama :-)

Kreete ütles ...

haha. ega nad vist ei luba päris jaburaid asju ka regada. ikkagi EUROOPA LIIT jne jne
minu enda lemmik on MTÜ astridi pool. tsill.

Maali ütles ...

Mulle meeldib "eksperimentaalfolgi labor".

Maali ütles ...

"keskus" viitaks nagu sellele, et on mingid suured ruumid, mingi tempel või kabel või midagi...

Kreete ütles ...

MTÜ kaos ja paanika on ülihea. ma kujutan meid notari juures seda registreerimas ette.
haha.

v2ike6udik ütles ...

MTÜ Ürrü-Mürrü

Keskmiselt sõnalt võib selguse mõttes ka täpid ära kustutada, aga mis mina ka asjast tean.

Maali ütles ...

MTÜ Kaos & paanika on hea, ma kujutan meid ette selle nimega arvet kirjutamas... eriti hästi ma kujutan aga meid ette selle nimega mingit raha taotlemas.