teisipäev, märts 04, 2008

kuidas me arvamust avaldasime

tänases tartu postimehes on tore artikkel genialistide klubi toetuseks. tuusim osa sisters by mistake’st avaldas kah arvamust:



ja meie ihufotograaf kah:



ja üks hvänn mooste festivali päevilt kah (väljavõte pea aastatagusest sissekandest: mina, liisi, tauno ja tõnu läksime näiteks mõisahoonesse töötubasid uurima ja mõisahoone ees põrkusime mingite lastega, kellel olid “u-u”-pillid ja ma tahtsin kohe ka ja leidsime töötoa üles ja seal oli üks armas taavi, kes õpetas mulle ka “u-u”-pilli tegemist ja siis ma sain, see tähendab TEGIN omaenese väikeste viiuldajakäekestega, endale “u-u”-pilli ja see oli lahe. pärast seda ma käisin ringi ja ülbasin mis hirmus oma “u-u”-pilliga):



muuseas, taavi pildi ma panin siia sellepärast, et taavi lubas lahkelt meile bändi parmupilli mängima tulla. ja nüüd selgub, et ehk võib isegi trompeti peale loota…?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

heh, ikka võin trompetit mängida!!!

Anonüümne ütles ...

heh, ikka võin trompetit mängida!!!